شرکت سازنده گروه تایگر

گروه تایگر

گروه تایگر

گروه تایگر که یکی از بزرگترین شرکت‌ های این منطقه است و فعالیت خود را در سال 1976 در شارجه امارات آغاز کرده است. در حال حاضر تمرکز این شرکت سازنده روی منطقه بیزینس بی و JVT است.

شرکت پیمانکاری تایگر با استراتژی‌ که در توسعه املاک و مستغلات دارد، حدود 200 پروژه مسکونی، تجاری، هتل‌سازی با بالاترین استاندارد ممکن و کیفیت توسط شرکت تایگر در امارات ساخته است به طوری که انتظارات مشتریان را بیش از پیش برآورده می‌کند.

کیفیت پروژه‌ های این شرکت بسیار بالاست. دلیل آن هم این است که صفر تا صد پروژه از ساخت متریال بر عهده خود کمپانی است. همچنین ساخت ساختمان‌ها توسط کارگرهای متخصص این شرکت انجام می‌شود. علاوه بر کیفت بالا service charge  پایینی دارد.

جدیدترین پروژه این شرکت، پروژه اسکای تاور در دبی است. این پروژه موقعیت مناسب دارد و در منطقه بیزینس بی واقع شده است. همچنین تحویل در سال 2029 است.

 

نحوه تحویل پروژه‌های شرکت تایگر به صورت فرنیش و بدون لوازم الکترونیکی است. همچنین عموما  پروژه‌ها به صورت اقساط بعد از کلید است.

نکته مهم دیگر این است که اگر خریداران در زمان لانچ پروژه‌ها اقدام به خرید کنند، می‌توانند صاحب واحد بسیار خوبی شوند.

تا 3 سال قبل فوکوس سازنده تایگر بر شهر شارجه امارات بوده است و در حال حاضر در دبی فعالیت می کند. این شرکت هم اکنون بیشتر از ده پروژه در مناطق JVC و JVT دارد.

شروع قیمت پروژه jvt و jvc یک خوابه: از نهصد هزار درهم

شروع قیمت پروژه jvt و jvc دو خوابه: از یک میلیون چهار صد درهم

همه این پروژه ها اقساط بعد از کلید دارند و تحویل سال 2026 و 2027 می باشد.

پروژه

نوع واحد

قیمت (درهم)

زمان تحویل

JVC و JVT

یک خوابه

نهصد هزار

سال 2026

JVC و JVT

دو خوابه

یک میلیون چهار صد هزار

سال 2026

اسکای تاور

یک خوابه (فول فرنیش)

دو میلیون دیویست هزار

سال 2029

این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا نیازهای کارفرما را ارج نهد و رضایت آن‌ها را جلب کند. بنابراین همه پروژه‌های خود را بر اساس مفاد قرارداد و نقشه‌های تنظیم شده و در زمان مقرر شده، با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهد.

بهترین پروژه‌های شرکت تایگر

برج اسکوئر

square tower

برج 37 طبقه با نمای کاملا شیشه‌ای و چشم انداز بسیار عالی به شهر، این برج 2 طبقه زیرزمین، یک باشگاه ورزشی کاملا مجهز و یک استخر دارد. در طبقات اول تا سوم این برج دفاتر اداری و طبقات 4 ام تا 37 ام آن، آپارتمان‌های مبله دارد.


این سازنده با بیش از 40 سال تجربه در ساخت و ساز در دبی شهرت دارد، همه ی پروژها حداقل دو سال تا سه سال اقساط بعد از کلید رو دارند
قیمت های این سازنده بسیار مناسب هست و رشد خیلی بالایی در زمان تحویل پروژه نیر دارد و همه ی پروژه ها بصورت پیش خرید می باشد. 

برج اسکوئر 1

برج Cloud Twin

cloud towers

این برج دوقلو در منطقه جمیرا قرار گرفته و با توجه به موقعیت مطلوب آن و همینطور نزدیکی به مراکز حمل و نقل عمومی و اتوبان‌های اصلی ساکنان آن برای رفت و آمد شرایط بسیار خوبی دارند.

برج V

این برج امکانات بسیار لاکچری را به ساکنین خود ارائه می‌دهد. انواع رستوران‌، مراکز خرید، پارک‌ها، باغ‌ها، هتل‌های 5 ستاره، همه در محدوده این برج قرار گرفته است.

V Tower

برج Blue Wave

Blue Wave​

از پروژره‌های بسیار معروف شرکت Tiger که در منطقه 5 وادی الصفا دبی قرار گرفته است.در این ساختمان 17 طبقه، 559 واحد آپارتمانی قرار گرفته که طراحی داخلی و خارجی آن‌ها بسیار زیباست.

برج Regina

این برج 28 طبقه در منطقه جمیرا دارای واحدهایی با کاربری مختلف است که شامل آپارتمان‌ها، واحدهای اداری و مغازه می‌شود. بنابراین تمامی نیازهای ساکنین برج، در این منطقه تامین خواهد شد.

Regina​

برج Nobles

Nobles​

این برج 45 طبقه مسکونی در منطقه بیزینس بی قرار گرفته است و طیف گسترده‌ای از امکانات مختلف را در اختیار ساکنین خود قرار می‌دهد.

پروژه SKY TOWER

یک خواب از دو میلیون دویست درهم ، که واحد بصورت فول فرنیش تحویل داده می شود و جز پروژه هایی می باشد که یکی از بلندترین رستوران ها و استخر های اینفینیتی در آن به کار رفته است. پیش بینی می شود که پروژه رشد بسیار بالایی داشته باشد.

 

Regina​
پروژه SKY TOWER 1

موقعیت پروژه هم در کنار هتل اس ال اس، هتل 5 ستاره دبی،  کنار هتل داماک پارامونت 5 ستاره و کنار پروژه jacob and co binghatti است.

این پروژه یکی از پروژه های مطرح دنیا می باشد که به دلیل اینکه طراحی این پروژه توسط jacob and co binghatti انجام شده است و پیش بینی می شود که پروژه رشد بسیار بالایی داشته باشد.

پروژه SKY TOWER 2

مشاوره رایگان

نمایش املاک

امنا

  • شروع قیمت از 2,000,000درهم
  • برج

میرا

  • شروع قیمت از 2,000,000درهم
  • برج

نورا

  • شروع قیمت از 2,000,000درهم
  • برج

دبی کریک هاربر

  • شروع قیمت از 1,400,000درهم
  • تخت: 1

دبی هیلز

  • شروع قیمت از 1,400,000درهم
  • تخت: 1

مقایسه آگهی ها

مقایسه